Ovaj vid oglašavanja se smatra jednim od najboljih i najefikasnijih načina reklamiranja, jer korisniku se servira ono šta pretražuje, samo kroz plaćeni format. Na primer kada ukucate “Hoteli u Beogradu”, prve 4 stavke su reklame od nekih hotela i od Booking-a i Trivag-a, nakon čega se prikazuju sajtovi koji su Organski rangirani najbolje na google-u, više o tome pročitajte u SEO usluzi.
Plaćate samo kada neko klikne na Vašu reklamu, ne po prikazu, kao što je kod drugih platformi za oglašavanje. Takođe možete odrediti dnevni budžet, kako Google ne bi potrošio velike iznose koje ne možete da finansirate, dakle imate kontrolu nad troškovima.
Pored tzv. search ads, koje smo opisali iznad, postoje i video ads, baneri, shopping ads, itd, koji se mogu koristiti za što veći broj prikza određenoj publici na različitim Google platformama i uređajima.
Sve u svemu, Google Ads je najbolji način za dolaženje do Vaše ciljne grupe, povećavanje saobraćaja na Vašem website-u, kao i prodaje i generisanja potencijalnih klijenata, i važan je deo strategije marketinga na pretraživačima (SEM-Search Engine Marketing).