Instagram zahteva lepotu, jer je platforma na kojoj se estetika jako ceni i napravljan je tako da se akcenat stavlja na vizualima, fotografijama i samom dizajnu. Idealna je za sve biznise koji imaju šta i da pokažu (turizam, hrana, moda, dekor…). Međutim, zbog svoje popularnosti, i druge niše su se snašle i kroz grafički dizajn (vizuale) i reči, predstavljaju svoje usluge ili proizvode.

Uz pomoć dobro izabranih hashtag-ova (#), ulaganja u reklame, izbora pravih influensera brend doseže do velikog broja ljudi i širi svest o njegovom postojanju. A uz pomoć interesantnih, lepih i korisnih storija i reels-ova pravite zanimljiv sadržaj koji će skrenuti pažnju potencijalnom kupcu na Vas, u moru sadržaja koji mu se plasira. 

Prepustite ovaj deo posla ljudima koji se samo time bave (nama ili nekoj drugoj agenciji), a Vi brinite o samom razvoju poslovanja.

INSTAGRAM

U proseku ljudi provode 28min dnevno na ovoj mreži
- iskoristite ovaj kanal da prikažete ono najbolje iz Vašeg poslovanja. Iako je Facebook kupio Instagram, on se i dalje gleda kao zasebna platforma, jer to i jeste. Ova društvena mreža je dosta popularna u poslednjih 5 godina, čak bi mnogi rekli i mnogo više od samog Facebook-a.