Svi bi trebalo da imaju website, a evo i zašto:

  • Vidljivost: website Vam omogućava da budte prisutni na internetu, što povećava verovatnoću da će Vas kupci pronaći, jer se sada sve pretražuje baš na Google-u i drugim pretraživačima, ali i društvenim mrežama, aplikacijama, itd, koje mogu biti uvezane sa sajtom.
  • Kredibilitet: website profesionalnog izgleda može Vam pomoći da se uspostavi kredibilitet i poverenje kod potencijalnih kupaca. Takođe, može im pružiti važne informacije o proizvodima ili uslugama, lokaciji i kontakt informacijama.
  • Pristupačnost: website omogućava klijentima da pristupe Vašim informacijama u bilo koje vreme i sa bilo koje lokacije, što može biti posebno korisno za ljude / firme koje posluju van tradicionalnog radnog vremena.
  • Isplativost: website može biti isplativ način da dođete do velike publike. To je jednokratni trošak za razvoj i može biti isplativ način za povezivanje sa kupcima i povećanje prodaje.
  • Marketing i oglašavanje: website se može koristiti kao platforma za marketing i oglašavanje. Možete koristiti svoju veb stranicu za promociju svojih proizvoda ili usluga i za povezivanje sa kupcima putem e-mail marketinga, društvenih mreža i drugih onlajn marketinških kanala koji vode na Vaš sajt.
  • Analitika: website se može koristiti za prikupljanje podataka o posetiocima, kao što su njihova demografija, lokacija i ponašanje, kupovina, zakazivanje i ostale konverzije, koji se mogu analizirati da bi se poboljšao učinak i optimizovali marketinški napori Vaše firme na internetu.

Međutim, dizajn sajta je podjednako važan, kako bi se ostavio što bolji prvi utisak koji će oslikavati vrednosti Vašeg poslovanja. Dobro dizajniran website može poboljšati korisničko iskustvo, olakšavajući posetiocima navigaciju i pronalaženje informacija koje su im potrebne, kao i povećanje kupovine ili šanse da posetioci preduzmu željenu akciju. 

Takođe, uspostaviće kredibilitet i poverenje kod potencijalnih kupaca, jer time govori i da je posao kredibilan i pouzdan. Dobar dizajn utiče i na SEO – poboljšanje rangiranja na pretraživačima. 

WEBSITE

Website je neophodan alat za bilo koje poslovanje.
Povezuje Vas sa klijentima, povećava vidljivost, kredibilitet i pristupačnost, a može biti i isplativ način za oglašavanje i prikupljanje podataka za poboljšanje performansi poslovanja.